torsdag 10 juli 2014

Fredagstema #39

MÄNNISKOSKAPELSER
Så var det dags för FREDAGSTEMA - hoppas ni är många som hittar hit!
Jag är själv lite förtjust i bl.a. annorlunda skyltfönsterdesign, black & white och kreativa skulpturer ....
Vad har du för förkärlekar inom skapelseområdet?
Här har jag skapat ett beräkningsschema för SMOOTHISAR.
Köpte en kraftig blender och nu dånar det ordentligt här.
Jag gjorde en formel så kalorierna räknas fram automatiskt och
då ser jag samtidigt vad jag använde för ingredienser.
Lätt att glömma annars och det är ju förargligt om smoothisen blev riktigt lyckad.
Den senaste som jag markerat med gröna hjärtan blev riktigt lyckad.
Nu ska jag ta den lilla portionen och spara de tre andra :)
Helt människoskapat av mig!

Jättemycket välkomna till Fredagstema!






Hoppas ni hittar många roliga motiv till våra fredagar - håll ögonen öppna hela tiden :)



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...